Všeobecné obchodné podmienky

Home


Profi-Stahl
Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c
ul. Sienkiewicza 13A
32-400 Myślenice (v Poľsku)
PL6812069870
info@lacnegaraze.sk
I. Všeobecné ustanovenia
1. Internetový obchod dostupný na adrese https://lacnegaraze.sk/ prevádzkuje – ProfiStahl Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c ,ul. Sienkiewicza 13A, 32-400 Myślenice (v Poľsku),PL6812069870 .
2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a
fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako
spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“)
prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na
internetové adrese https://lacnegaraze.sk/ (ďalej je „internetový obchod“).
3. Prijatie týchto pravidiel je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné pre vytvoreniu účtu
a/alebo objednávky zákazníkom.
4. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto
obchodných podmienok.
5. Použitie internetového obchodu vyžaduje, aby koncové zariadenia a komunikačný
systém používaný zákazníkom spĺňali technické požiadavky.
6. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb
do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením.
Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by
mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť,
ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či
neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový
obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým
spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
7. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto
ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti
predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
II. Ceny tovaru . Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných
vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu.
2. Cena tovaru je uvedená v mene EUR a je uvedená vrátane DPH. V cene je zahrnutá
doprava, montáž a 2-ročná záruka na každú kovovú garáž.
3. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom
obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne
dohodnutých podmienok.
4. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je
informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu
ohľadom tohoto tovaru.
5. Predávajúci umožňuje zákazníkovi vytvoriť objednávku prostredníctvom internetového
obchodu, a to takto v uvedenom poradí:
a) Zákazník pridá vybraný produkt (vybrané produkty) do košíka a pokračuje do
objednávkového formulára.
b) Zákazník musí vyplniť formulár objednávky údajmi nevyhnutnými pre
uzatvorenie a splnenie zmluvy. Poskytnutie zastaraných alebo nesprávnych
údajov zákazníkom môže zabrániť splneniu zmluvy. V objednávkovom
formulári musí zákazník poskytnúť svoje nasledujúce údaje: meno, adresu
(ulica, číslo domu/číslo bytu, poštové smerovacie číslo, obec, štát), e-mailovú
adresu, kontaktné telefónne číslo a informácie týkajúce sa kúpnej zmluvy:
produkt (produkty), množstvo produktov, ak je k dispozícii, typ, farba a veľkosť
produktu, miesto a spôsob doručenia produktu, spôsob platby. V prípade
zákazníkov, ktorí nie sú spotrebiteľmi, sa požaduje taktiež názov spoločnosti a
ak v rámci formulára požaduje vystavenie daňového dokladu, taktiež daňové
identifikačné číslo.
c) Zákazník si zvolí jednu z ponúkaných metód doručenia.
d) Zákazník si zvolí spôsob platby kúpnej ceny a všetkých ostatných nákladov
uvedených v objednávke.
e) Zákazník dokončí objednávku (tým predloží ponuku predávajúcemu) s využitím
funkcií internetového obchodu určených k tomuto účelu (tlačidlo: “Objednávam
a platím”). Zákazník príjme tieto pravidlá.
f) Pri vytváraní objednávky až do jej dokončenia má zákazník možnosť upravovať
obsah košíka pridaním či odobratím produktu.
6. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v
objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito
obchodnými podmienkami.
7. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o
obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto
potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je
uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je
doručené na emailovú adresu kupujúceho. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle
predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú
kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Kúpna
zmluva je uzavretá potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu
kupujúceho.
8. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci
splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená
ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade
uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú
adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
9. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku,
pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim.
IV. Spôsoby a podmienki platby
1. Predávajúci umožní zákazníkovi zasadne rôzne spôsoby platby podľa kúpnej zmluvy,
najmä:
a) bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho
b) dobierku na mieste uvedenom v objednávke kupujúcim
2. Dostupné spôsoby platby môžu závisieť na zvolenom spôsobu doručenia.
3. Predávajúci je oprávnený pred prijatím objednávky požadovať zálohu až do výšky 50%
z kúpnej ceny za tovar vyrobený alebo prispôsobený želaniam zákazníka.
4. Pokiaľ si zákazník zvolí platbu na dobierku, je zákazník povinný vykonať platbu pri
obdržaní zásielky.
5. Po uzavretí kúpnej zmluvy predajca poskytne zákazníkovi doklad o nákupe v
elektronickej forme alebo spolu so zásielkou obsahujúcou produkt. V prípade, ak
zákazník požaduje vystavenie faktúry DPH, zákazník vyjadruje súhlas s tým, aby
faktúra DPH bola zaslaná na jeho e-mailovú adresu.
V. Spôsoby a termín dodania
1. Dodanie je možné na územie Slovenskej republiky.
2. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky
kupujúceho, kupujúci znáša riziko a akékoľvek dodatočné náklady spojené s týmto
druhom dopravy.
3. Ak je predávajúci na základe kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené
kupujúcim v objednávke, kupujúci je povinný tovar prevziať pri dodaní.
4. Spoločnosť PROFI-STAHL sa zaväzuje informovať klienta o termíne dodania a
montáže tovaru najmenej 24 hodín pred dodaním/montážou. V prípade, že z dôvodov
na strane kupujúceho je potrebné dodať tovar opakovane alebo iným spôsobom, ako je
uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným
dodaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom dodania. Nákladmi spojenými
s opakovaným dodaním tovaru sa rozumejú najmä náklady na dopravu na dohodnuté
miesto dodania tovaru a zároveň mzdová kompenzácia zamestnancov predávajúceho,
ktorí zmarenú dodávku tovaru vykonali.
5. Kupujúci je povinný pri objednávaní tovaru informovať predávajúceho o všetkých
okolnostiach, ktoré môžu mať vplyv na montáž dodaného tovaru.
6. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či tovar nebol poškodený počas
prepravy a akékoľvek škody zjavne vzniknuté počas prepravy, okamžite reklamovať u
našich zamestnancov, ktorí tovar dodali. Neskoršie nároky zo škody, ktorá vznikla
počas prepravy alebo zjavné vady dodaného tovaru, možno podľa všeobecne záväzných
právnych predpisov klasifikovať ako oneskorené.
7. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru úplným zaplatením kúpnej ceny a
prevzatím tovaru, pričom rozhoduje posledný z týchto dvoch okamihov.
8. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar,
vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú
stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia
tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s
kúpnou zmluvou tak neurobil.
VI. Odstúpenie od zmluvy
1. Kupujúci, ktorý uzatvoril zmluvu na diaľku, má v súlade s ustanovením § 7 až 10 zákona
č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na
základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na
základe zmluvy uzavretej na diaľku“), právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do 14 dní
od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu.
2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
a) odo dňa prevzatia tovaru,
b) odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko
druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí.
3. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o
odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže
kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu
predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí
kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
4. V prípade odstúpenia od zmluvy na diaľku sa zmluva považuje za neuzavretú.
5. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní
od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru
predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu
obvyklou poštovnou cestou.
6. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do
14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na
dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu
prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak
mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
7. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka,
vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej
najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
8. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté
peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže,
že tovar predávajúcemu odoslal.
9. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený. Nárok na náhradu škody
vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku
kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
10. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
a) o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru
vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho v znení nehorších predpisov.
VII. Práva z vadného plnenia
1. Práva a povinnosti zmluvných strán pri uplatnení zodpovednosti za vady tovaru sa riadi
príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 488 a
nasl. občianskeho zákonníka).
2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá vady. Najmä
predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:
a) má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti,
ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na
povahu tovaru a na základe reklamy predávajúcim vykonanej,
b) sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa
tovar tohoto druhu obvykle používa,
c) tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola
akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
d) je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
e) tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť u predávajúceho bez
zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia zákonom stanovenej
záručnej doby, t.j. do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, ak ide o kupujúceho, ktorý
je spotrebiteľom.Toto ustanovení sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre
vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho
obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania
alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z
povahy tovaru.
4. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a
požadovať:
4.1.ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
4.1.1. bezplatné odstránenie vady tovaru,
4.1.2. výmenu tovaru za nový tovar,
4.2. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
4.2.1. primeranú zľavu z kúpnej ceny,
4.2.2. odstúpiť od zmluvy.
5. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
a) ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla
riadne užívať ako vec bez vady,
b) ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
c) ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
6. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je
prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže
reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa
vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním
opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci
je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil,
čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako
aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní
opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
7. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo
určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného
plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného
plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba
povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do
troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä
ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane
odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno
reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však
nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto
lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej
zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih
uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho
(uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
8. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
9. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel,
že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
10. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených
nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci
u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
11. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
12. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499
až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v
znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení
neskorších predpisov.
VIII. Mimosúdne riešenie sporov
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je
spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa
domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na
začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia
sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo
alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá
možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná
Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17
331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská
obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a
alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky
na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu
pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi
predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a,
827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa
Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení
spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice
2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
IX. Ochrana osobných údajov
1. Osobné údaje zákazníka sú spracovávané predávajúcim ako správcom osobných
údajov.
2. Poskytnutie osobných údajov zákazníkom je dobrovoľné, ale nevyhnutné pre účely
založenia účtu, využívania uvedených elektronických služieb, uzatvorenia kúpnej
zmluvy.
3. Podrobnejšie informácie, ktoré sa týkajú ochrany osobných údajov sú prístupné pod
odkazom “ Politika ochrany osobných údajov” dostupnom v internetovom obchode.
X. Záverečné ustanovenia
1. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu,
vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a
ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať
alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
2. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
3. Zaistenie, zabezpečenie a sprístupnenie príslušných ustanovení Zmluvy o poskytovaní
služieb elektronickou cestou prebieha zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu poskytnutú
zákazníkom.
4. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom
Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný
prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú
dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
5. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v
zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších
predpisov.
6. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v
súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie ), hradí
kupujúci sám.
05.09.2022
Príloha č. 1. – Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy
VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(tento formulár je potrebné vyplniť a odoslať len v prípade, ak chcete odstúpiť od zmluvy)
Adresát:
…………………………
…………………………
……………………….
Ja/My(*) touto cestou informujem/informujeme(*) o mojom/našom odstúpení od kúpnej
zmluvy nasledovných produktov(*) dodacej zmluvy nasledovných produktov (*)/ zmluvy o
dielo spočívajúcej vo vykonaní nasledovných vecí(*)/o poskytovaní nasledovnej služby(*)
Dátum uzavretia zmluvy(*)/prevzatia(*)
Číslo objednávky (ak je relevantné; len voliteľne)
Meno a priezvisko zákazníka(-ov)
Adresa zákazníka (-ov)
Podpis zákazníka (-ov) (len ak je formulár zaslaný v papierovej verzii)
Dátum
(*) Nepotrebné prečiarknuť

 

Politika ochrany osobných údajov

Home


Profi-Stahl
Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c
ul. Sienkiewicza 13A
32-400 Myślenice (v Poľsku)
PL6812069870
info@lacnegaraze.sk
I. Základní ustanovení
1. Prevádzkovateľom osobných údajov je https://lacnegaraze.sk/ prevádzkuje – ProfiStahl Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c ,ul. Sienkiewicza 13A, 32-400 Myślenice (v
Poľsku),PL6812069870 .
2. Osobné údaje zákazníkov sú spracovávané v súlade s nariadením Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016, o ochrane fyzických osôb pri
spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a zrušenie smernice 95/46
/ ES (ďalej aj „GDPR“) a ďalšími predpismi platnými počas spracovania niektorých dát
( zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej
len „Zákon“).
3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo
identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba,
ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor,
napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo
odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej,
psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
4. Administrátor venuje osobitnú pozornosť ochrane záujmov dotknutých osôb a najmä
zabezpečuje, aby údaje, ktoré zhromaždil, boli:
– spracované v súlade so zákonom, spravodlivo a transparentne pre dotknutú osobu,
– zozbierané na osobitné, explicitné a legitímne účely a ďalej nespracované spôsobom,
ktorý je nezlučiteľný s týmito účelmi;
– primerané, relevantné a obmedzené na to, čo je nevyhnutné na účely, na ktoré sa
spracúvajú;
– podľa potreby opravené a aktualizované,
– uchovávané vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu dotknutej osoby nie dlhšie, ako je
to nevyhnutné na účely, na ktoré sa údaje spracúvajú;
– spracované spôsobom zabezpečujúcim primeranú ochranu osobných údajov vrátane
ochrany proti neoprávnenému alebo nezákonnému spracovaniu a náhodnej strate,
zničeniu alebo poškodeniu vhodnými technickými alebo organizačnými opatreniami.
5. Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.
6. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny
mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.
7. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k
zabezpečeniu osobných údajov.
8. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk
osobných údajov v listinnej podobe.
9. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.
II. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje,
ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky. Prevádzkovateľ
spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.
2. Podkladom pre spracovanie zákazníckych osobných údajov je predovšetkým potreba
plniť zmluvu, ktoré je zmluvnou stranou, alebo je potrebné podniknúť kroky na jeho
žiadosť pred tým, než je uzavretá (čl. 6 ods. 1 bod b) GDPR). To platí predovšetkým
pre osobné údaje uvedené v registračnom formulári na účte, objednávanie a uzatvorenie
kúpnej zmluvy.
3. Pre ostatné (iné) účely môžu byť osobné údaje zákazníka spracované na základe:
a) dobrovoľne udelený súhlas (prezentácia inzerátov, ponúk a propagačných akcií
(zliav) týkajúcich sa produktov alebo služieb Prevádzkovateľa a jeho
spolupracujúcich subjektov (e-mail). (článok 6 ods. 1 písm. a) GDPR);
b) právnej povinnosti – ak je spracovanie nevyhnutné pre splnenie zákonnej povinnosti
správcu, napríklad keď na základe daňových alebo účtovných predpisov správca
účtuje uzavreté kúpne zmluvy (článok 6 ods. 1 písm. c) GDPR);
c) nevyhnutné pre iné účely, ako sú uvedené vyššie, ktoré vyplývajú z oprávnených
záujmov správcu alebo tretej strany, najmä s cieľom určiť, uplatniť alebo obhajovať
nároky, komunikovať so zákazníkom aj prostredníctvom kontaktných formulárov
(vrátane odpovedí na správy zákazníkov), trhové a štatistické analýzy (článok 6 ods.
1 písm. f) GDPR).
III. Doba uchovávania osobných údajov
1. V prípade používateľov– 2 roky od dosiahnutia cieľa správy údajov (doručenie
objednávky, vystavenie faktúry) alebo do lehoty stanovenej zákonom. Fakturačné
údaje (meno, fakturačná adresa) sa uchovávajú 10 rokov od vydania faktúry.
2. Fakturačné údaje (meno, fakturačná adresa) sa uchovávajú 10 rokov od vydania
faktúry.
3. Užívateľ je oprávnený odobrať súhlas na spracovanie a správu údajov a požiadať o
vymazanie jeho údajov alebo o zmenu svojich údajov. V prípade nevybavenej
objednávky sa odňatie súhlasu so správou údajov považuje za zrušenie objednávky,
pričom prevádzkovateľ na to užívateľov upozorní podľa článku 6 Ods. 1 písm. f)
GDPR, prevádzkovateľ je oprávnený spravovať údaje používateľa, až kým strany
neobnovia pôvodný stav. Podľa článku 7. Ods.3 a článku 13 ods. 2 písm. c) GDPR
odstúpenie od súhlasu nemá vplyv na zákonnosť riadenia údajov v minulosti.
IV. Príjemcovia osobných údajov
1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby
a) podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
b) zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s
prevádzkovaním e-shopu,
c) zaisťujúce marketingové služby.
V. Aké máte práva ?
1. Každý zákazník má právo:
– podanie sťažnosti na Úrad na ochranu osobných údajov;
– prenos osobných údajov, za predpokladu, že boli poskytnuté správcovi subjektom a
ktoré sú spracovávané automatizovaným spôsobom, a sú spracovávané na základe
súhlasu alebo na základe zmluvného vzťahu, napríklad k inému správcovi;
– prístup k osobným údajom (vrátane informácií, ktoré údaje sa spracovávajú);
– žiadosť o opravu a obmedzenie spracovania (napr. ak sú osobné údaje nesprávne) alebo
vymazanie osobných údajov (napr. ak boli spracované neoprávnene);
– odvolať každý správcovi udelený súhlas; odvolania súhlasu nemá vplyv na
spracovanie vykonané správcom v súlade so zákonom pred jeho odvolaním.
– podať námietky proti spracovaní osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, vykonávané za
účelom realizácie oprávnených záujmov správcu alebo tretej osoby, najmä pre
marketingové účely, vrátane profilovanie (ak nie sú žiadne iné dôležité dôvody pre
legitímne spracovanie nadradené záujmom zákazníka).
VI. Záverečne ustanovenia
1. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany
osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú
verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi
poskytol/la.
Cookies
I. Čo sú súbory „cookies“?
1. „Cookies“ sú IT dáta, najmä textové súbory, uložené v zariadeniach koncových
užívateľov (počítače, telefóny atď.) určené na používanie webových stránok. Tieto
súbory umožňujú rozpoznať používateľské zariadenie a správne zobraziť webové
stránky prispôsobené jeho individuálnym preferenciám. Súbory cookie obvykle
obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú, čas skladovania na koncovom
zariadení a jedinečné číslo.
2. Súbory cookies sa používajú na uľahčenie používania webových stránok a na
prispôsobenie obsahu, vrátane našich ponúk, používateľským preferenciám a na
zvýšenie použiteľnosti a personalizácie obsahu webových stránok.
II. Aké „súbory cookies“ používame?
1. Existujú dva typy súborov „cookies“ – „session“ a „trvalé“. Prvými sú dočasné súbory,
ktoré zostanú na zariadení používateľa, až kým sa odhlásite z webových stránok alebo
deaktivujete softvér (webový prehliadač) – potom sa automaticky odstránia z
používateľského zariadenia. Súbory „trvalé“ zostávajú na zariadení používateľa v čase
špecifikovanom v parametroch súboru „cookies“ alebo dovtedy, kým ich užívateľ
manuálne neodstráni. Súbory cookies, ktoré používajú spolupracujúce subjekty
operátora webových stránok, podliehajú vlastným pravidlám ochrany osobných údajov.
III. Na akom právnom základe používame „cookies“?
1. Získanie a ukladanie informácií pomocou cookies je možné na základe súhlasu
návštevníka. V pôvodným nastaveniu webového prehliadače alebo iného softvéru
nainštalovaného v počítači alebo inom zariadení pripojenom do siete povoľujú, aby boli
cookies umiestnené na takéto zariadenia v predvolenom nastavení a zhromažďovali tak
informácie o návštevníkoch. V nastaveniach webového prehliadača alebo ako súčasť
správy pravidiel ochrany osobných údajov na našich stránkach súhlas vyjadrený v
súvislosti s používaním technológie cookies vrátane našich partnerov kedykoľvek
zmenený alebo zrušený(ale niektoré časti obchodu nemusia fungovať správne).
Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania, ktoré bolo vykonané na
základe súhlasu pred jeho odvolaním (podrobnejšie informácie o tom, ako odvolať
súhlas, sú uvedené v nasledujúcich častiach týchto pravidiel). Základom spracovania
takýchto získaných údajov je oprávnený záujem správcu, ktorým je potreba poskytnúť
najkvalitnejší obsah predložený správcom tak, že sa prispôsobí preferenciám
návštevníkov a marketingu produktov a služieb správcu- vrátane priameho alebo jeho
partnerov, v takom prípade sa partneri nezúčastňujú na spracovaní údajov klienta.
IV. Ako odstrániť/ zablokovať súbory cookies?
1. Návštevník môže zmeniť spôsob používania súborov cookies nariadením vyjadrených
súhlasov ako súčasti nastavení ochrany osobných údajov na našich webových stránkach
alebo prehliadačom vrátane zablokovania alebo odstránenia tých, ktoré pochádzajú z
Internetového obchodu (a iných webových stránok). Ak to chcete urobiť, zmeňte
nastavenia prehliadače. Metóda odstránenia sa líši v závislosti od použitého webového
prehliadača. Informácie o tom, ako odstrániť súbory cookies, by mali byť umiestnené
na karte „Pomocník“ vybraného webového prehliadača. Odstránenie súborov cookies
nie je totožné s vymazaním osobných údajov správcom osobných údajov získaných
prostredníctvom súborov cookies.
2. Napríklad v programe Internet Explorer môžou byť upravené súbory cookies z: Nástroje
-> Možnosti siete Internet -> Ochrana osobných údajov; v prehliadači Mozilla Firefox:
Nástroje -> Voľby -> Ochrana osobných údajov; zatiaľ čo v prehliadači Google
Chrome: Nastavenia -> Zobraziť rozšírené nastavenia -> Ochrana osobných údajov ->
Nastavenia obsahu -> Súbory cookies. Cesty prístupu sa môžu líšiť v závislosti od
použitej verzie prehliadača.
3. Je tiež možné zablokovať súbory cookies tretích strán súčasne s akceptovaním súborov
cookies, ktoré používa priamo správca (možnosť „blokovať súbory cookies tretích
strán“).
4. Všetky súbory cookie tretích strán:
Google Analytics – analýza návštevnosti
Google Ads – Marketing
Facebook Pixel – Marketing